Splošni pogoji poslovanja

S splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine se določajo pogoji nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Acceptus d.o.o., Špruha 31, 1236 Trzin (v nadaljevanju ponudnik).
Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču Krško, SRG 2012/16788. 2012/38707

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne https://www.acceptus.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Spletna prodajalna “acceptus.si” deluje 24 ur na dan in vse dni v tednu. Uporaba spletne prodajalne je brezplačna. Kupec lahko izbere in naroči izdelke, ter s končno potrditvijo naročilo tudi odda.

Ob naročilu vam na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob registraciji, pošljemo obvestilo o vašem nakupu. Istočasno se vaše naročilo v elektronski obliki shrani na strežniku ponudnika. Ponudnik izdelek, ki je na zalogi, v  roku 5 delovnih dni zapakira in odpošlje. Pošiljka ponavadi prispe že en (1) dan po odpošiljanju. Uradni rok dostave, za katerega je zavezana Pošta Slovenije, je 3 dni.
Za pregled svojega naročila lahko kadarkoli pišete na info@acceptus.si in v roku treh (3) delovnih dni vam bomo poslali izpis vašega naročila na elektronski naslov, s katerim ste registrirani.

Stroški poštnine

Poštnino krije pošiljatelj (Acceptus d.o.o.), razen v kolikor je pri posamezni ponudbi navedeno, da stroške pošiljanja nosi kupec.
Acceptus d.o.o. pošilja preko Pošte Slovenije oz. preko GLS d.o.o..

Veljavnost ponudbe

Vse ponudbe na spletni strani so veljavne do razprodaje zalog. V primeru, ko izdelek ni več na voljo, je to označeno z napisom na sliki.

Cene

Upravljalec trgovine je davčni zavezanec, tako da cene vsebujejo DDV. Cene veljajo na dan nakupa in do preklica.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Po 43. členu zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v petnajstih (15) dneh sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog odstopa. Če je kupec blago že prejel in od nakupa odstopi, mora prejeto blago vrniti podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu o odstopu od nakupa. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži.

O nameravanem vračilu blaga nas lahko kupec pisno obvesti na kontaktni e-naslov: info@acceptus.si ali na telefonsko številko 040/811-717.

NE SPREGLEJTE: Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije, oziroma GLS d.o.o. na naslov: Acceptus d.o.o., Špruha 31, 1236 Trzin. Stroške vračila nosi kupec.

Varnost in pravica do zasebnosti

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vse podatke, pridobljene preko spletne prodajalne, podjetje Acceptus d.o.o. uporablja le za lastno uporabo in jih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. List RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001).

Acceptus d.o.o. podatke, posredovane s strani kupcev, ne bo razkrivala tretjim osebam, temveč jih bo koristila le v namene lastne rabe, informiranje o ponudbi in novostih. Podatke strank hranimo trajno in jih uporabljamo v trajno rabo, če stranka ne zahteva drugače. V primeru "vdora" v bazo oz. v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti za posledice.

Odveza odgovornosti

Ponudnik na svoji spletni strani objavlja resničnee podatkove izdelkov. Rok dobave je do največ 30 dni od oddanega dne naročila. 

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Barvni odtenek prejetega izdelka lahko odstopa od odtenka slike izdelka na spletu, izbranega na osnovi barvne lestvice. V kolikor stranki barva prejetega izdelka ne ustreza, ima stranka pravico do odstopa od pogodbe - stranka izdelek vrne ponudniku in ponudnik stranki vrne vplačana sredstva. 

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog. V kolikor se pogoji poslovanja spremenijo v času od naročila izdelka do odpošiljanja izdelka, ponudnik o tem stranko predhodno opozori.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda na kakršenkoli način: ustno, prek e-poštnega naslova info@acceptus.si, preko tel.št. 040/811-717 ali s klasično pošto na naslov: Acceptus d.o.o., Špruha 31, 1236 Trzin. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
* Najprimernejša je pisna oblika. Dokazno breme, da je reklamacija prispela do podjetja (ponudnika) je namreč na strani potrošnika.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na naslov: prek e-poštnega naslova info@acceptus.si, preko tel.št. 040/811-717 ali s klasično pošto na naslov: Acceptus d.o.o., Špruha 31, 1236 Trzin.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Ekipa Acceptus d.o.o.